Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag aan ons? Hieronder alvast het antwoord op de vragen die het meest worden gesteld. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
 


CryoPro

Hieronder vindt u antwoorden op vragen die we krijgen over het gebruik van de CryoPro behandelset. Vragen en antwoorden worden bijgewerkt, dus raadpleeg deze rubriek regelmatig.
 

Levering CryoPro sets
De verwachte levertijd voor de Cryo Pro’s in backorder: eind december.
CryoPro: het apparaat

Wisseling van de vaten: wanneer, hoe en waar?

De wisseling van lege voor volle vaten gebeurt via Meditta, op de oude manier, zoals voorheen ook gebruikelijk was. Hiervoor stuurt Meditta een factuur naar de praktijk.

Facturen

Wanneer ontvangen we factuur van de CroPro?
Zodra alle deelnemende praktijken zijn voorzien van een CryoPro set, stuurt de leverancier de factuur rechtstreeks naar de praktijken. Na betaling van de factuur mailt u een kopie naar MCC Omnes. Deze wordt dan met uw praktijk verrekend.

Scholing

Wanneer start de scholing voor de praktijkassistenten?
Momenteel wordt de scholing voorbereid. verwacht wordt dat deze in het eerste kwartaal van 2023 plaatsvindt.

Behandeling met de CryoPro

1. Hoe moeten we de CryoPro op de wrat/huid gebruiken?
Kijk in de werkafspraken voor meer informatie.

2. Hoe en hoe lang moet je het apparaat op de wrat houden?
Kijk in de werkafspraken voor meer informatie.

3. Neemt de handel de functie van de wrattenstick over?
Kijk in de werkafspraken voor meer informatie.

4. Welke opzetstukken moeten we wanneer gebruiken?
Kijk in de werkafspraken voor meer informatie.

5. Het vat is heel snel leeg. Hoe kun je dat voorkomen?
De stikstof in het busje vervliegt.
TIP:  Het hoogste rendement kun je behalen door voor het verwijderen van wratten een speciaal 'wrattenspreekuur' in te lassen. Dan kun je achter elkaar doorwerken en meer wratten behandelen.

6. Voorkom incidenten: controleer vooraf de aanwezigheid van het dopje voor de spuitbus.
Als dit dopje ontbreekt, kan er een te grote hoeveelheid stikstof vrijkomen, waardoor het risico van brandblaren bestaat.


 


Facturen

1. Ik heb een vraag over een factuur die ik (patiënt) van MCC Omnes heb ontvangen.
Klik hier voor een antwoord op deze vraag.
 


Hulp bij dementie

1. Hoe kan ik een casemanager dementie bereiken?
Klik hier voor een antwoord op deze vraag.
 


Laboratoriumdiagnostiek

1. Waar kan ik formulieren/materiaal bestellen voor het aanvragen van diagnostiek in het laboratorium van Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen?
Deze formulieren en ander materiaal zijn te vinden op de webshop van Meditta onder het kopje 'Diagnostiek Zuyderland'.
 

2. Ik heb een vraag over de prikroute van Meditta.
De prikroute voor het ophalen van bloed wordt verzorgd door Meditta. Voor vragen kunt u contact opnemen met Meditta via 046-457 11 36.
 


ZorgDomein

1. Waar kan ik een vraag stellen over ZorgDomein?
Op deze pagina vindt u de contactgegevens van de Servicedesk van ZorgDomein. Ook staan hier handleidingen over het gebruik van ZorgDomein.
 


ZorgVinder

ZorgVinder is dé sociale kaart voor zorgverleners uit de regio Westelijke Mijnstreek én daarbuiten. Het is een samenwerking tussen de MCC's Omnes en Milo en Meditta.

1. Ik ben zorgverlener en wil ook graag opgenomen worden in ZorgVinder.
Neem gerust contact met ons op.

2. Wat zijn de voorwaarden om te worden opgenomen op ZorgVinder?
Bekijk de voorwaarden (gebruikersovereenkomst - mei 2022).

3. Ik heb hulp nodig bij het invullen van mijn gegevens.
Bekijk hier de instructie. Kom je er niet uit? Neem gerust contact op!
 


ZuydWester|Nieuws

Nieuwsbrief ontvangen? Heeft u iets te melden?

Heeft u informatie die interessant is voor onze doelgroepen? Stuur een e-mail.

Ik wil graag ZuydWester|Nieuws ontvangen >>>
 



 

Laatste update: 04.10.2022